Zamieszczona: 3 października 2022
Łódzkie

Asystent/Asystentka ds. sprzedaży

Praca stała |

Kilka słów o firmie

Jesteśmy łódzką firmą rekrutacyjną działająca na obszarze całej Polski. Nasze biuro znajduje się w Centrum Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej. Prowadzimy projekty dla takich branż jak przemysł, logistyka, e-commerce, sprzedaż, marketing oraz IT. Współpracujemy z takim klientami jak Zalando, HM, UPS, Amcor, Tarczyński, Rainbow i wielu innych. Dołączając do nas, będziesz 5 osobą w dziale sprzedaży.

Do naszego działu handlowego szukamy Asystenta/Asystentki ds. sprzedaży

Nasze oczekiwania:

Czego oczekujemy?

  • Swobody w rozmowie i kompetencji komunikacyjnych.
  • Nastawienia na rozwój kompetencji pod kątem sprzedaży usług rekrutacyjnych.
  • Gotowości do pracy stacjonarnej w naszyj biurze przy Piotrkowskiej 270.
  • Prawa jazdy kat. B.
  • Zaangażowania i samodzielności w realizacji zadań.

Nasza propozycja:

Nasza propozycja.

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pierwsza na 3 miesięczny okres próbny,
  • Oprócz wynagrodzenia zasadniczego, możesz liczyć na miesięczną premię za realizację projektów oraz premię kwartalną za zrealizowanie celu przez zespół,
  • Dodatki – dofinansowanie prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej,
  • Rozwój – jest dla nas bardzo ważny, branża rekrutacyjna dynamicznie się zmienia i musimy być gotowi, aby dostosować się do tych zmian. Zaproponujemy Ci szkolenia, konferencje branżowe (np. ROC Day), dużą ilość naszych wewnętrznych materiałów oraz biblioteczkę z książkami.

Twoje zadania:

Jak wygląda praca w dziale sprzedaży?
Na co dzień pozyskujemy nowych Klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesach rekrutacji.
Typowy dzień z życia handlowca HSS Work to:

  • Analizowanie rynku rekrutacyjnego i typowanie potencjalnych Klientów.
  • Zimne telefony i mnóstwo ciekawych (nie zawsze łatwych) rozmów z Klientami biznesowymi
  • Tropienie ich realnych problemów i bolączek.
  • Weryfikacja naszych możliwości wsparcia.
  • Ustalanie warunków współpracy i domykanie formalności.
  • Podtrzymywanie kontaktu z Klientami, zbieranie informacji zwrotnej o naszych działaniach.

Jakie mamy zasady?

  • Nie sprzedajemy każdemu.
  • Nie wchodzimy oknem, gdy wyrzucą nas drzwiami.
  • Nie tworzymy sztucznych potrzeb Klienta.
  • Dajemy sobie i Klientowi przestrzeń do powiedzenia nie.
  • Jesteśmy doradcami i partnerami w procesie zakupu.
Aplikuj