Łódzkie
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży – branża techniczna
Kilka słów o firmie
Nasz Klient specjalizuje się w zakresie produkcji odlewów ze stopów aluminium dla branży AGD, motoryzacyjnej, elektronicznej, elektro-narzędziowej i budowlanej. Będziesz pracował/a w niedużym, kilkuoosobowym zespole.
Nasze oczekiwania:
- min. rok doświadczenia na stanowisku sprzedażowym
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- wykształcenie techniczne – mile widziane
- znajomość programu MS Excel
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do wyjazdów służbowych
Nasza propozycja:
- stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji z wieloletnim doświadczeniem
- wynagrodzenie zasadnicze oraz możliwość uzyskania premii
- ubezpieczenie PZU
- kartę sportową FitProfit, FitSport
- praca w systemie 1- zmianowym
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz rozwijania kompetencji
Twoje zadania:
- poszukiwanie kooperantów
- przygotowanie ofert i zamówień oraz realizacja dostaw do klienta
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami
- aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów
- rozpoznanie i analiza potrzeb klientów krajowych i zagranicznych
- udział w spotkaniach, tłumaczenia