Lubelskie
Przedstawiciel Handlowy
Kilka słów o firmie
Firma w której przyjdzie Ci pracować określana jest mianem miejsca, w którym to klient może wszystko załatwić od ręki. Jest to pierwszy sklep w Polsce z siedzibą w Lublinie, który wyróżnia się możliwością idealnego doboru wózka inwalidzkiego w związku z szeroką ofertą jak i również możliwością przetestowania sprzętu w praktyce. Firma również zajmuje się dystrybucją swojego sprzętu dla partnerów w całej Polsce.
Do Twoich zadań na stanowisku przedstawiciela handlowego będzie należał rozwój sieci kontaktów partnerów i klientów jak i również bezpośrednie spotkania w całej Polsce i prezentacja oferty.
Nie masz doświadczenia? Spokojnie, firma zapewni Ci odpowiednie przygotowanie, liczą się chęci!
Nasze oczekiwania:
- Chęć do pracy i rozwoju w sprzedaży doradczej
- Determinacja w dążeniu do pozyskania klientów
- Gotowość do pracy w terenie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktu, kreatywność,
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
- Mile widziana wiedza na temat anatomii ludzkiego ciała
- Wykształcenie – mile widziane kierunki z obszaru medycznego (pielęgniarstwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne, ratownictwo medyczne), ale i również inne kierunki powiązane ze sprzedażą
- Mile widziane wcześniejsze doświadczanie w sprzedaży i pracy z klientem
- Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
Nasza propozycja:
- Zatrudnienie o charakterze długoterminowym na umowę o pracę (możliwy również kontrakt B2B)
- Wynagrodzenie na okresie próbnym 3500 zł netto
- Premie procentowe za osiągnięcia sprzedażowe
- Możliwość awansu na stanowisko starszego przedstawiciela
- Wsparcie doświadczonego zespołu – szczegółowe wprowadzenie do struktur firmy przez pierwsze tygodnie pracy
- Benefity takie jak: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, spotkania z trenerem języka angielskiego
- Szkolenia produktowe/sprzedażowe
- Dofinansowanie do wybranych szkoleń
- Narzędzia do pracy: auto służbowe do użytku prywatnego, laptop, telefon
Twoje zadania:
- Praca w trybie: 2 dni w biurze, 3 dni w terenie
- Dbałość oraz współpraca z klientami oraz partnerami firmy w całej Polsce
- Pozyskiwanie nowych klientów/partnerów poprzez aktywną sprzedaż (cold call, cold mail, cold meeting np. w sklepach medycznych)
- Dojazdy do klientów w całej Polsce
- Prezentacja i sprzedaż produktów z portfolio firmy oparta na doradztwie oraz szczegółowym zapotrzebowaniu klientów/partnerów
- Prezentacja produktów firmy
- Udział w rozwoju firmy poprzez realizację wyznaczonych celów