Zamieszczona: 26 maja 2023
Łódzkie

Specjalista ds. kadr i płac

Praca stała |

Kilka słów o firmie

Jesteśmy łódzką firmą rekrutacyjną, która działa na obszarze całej Polski. Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych oraz outsourcingu pracowniczego. Nasze biuro centralne znajduje się w Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej, a w sumie posiadamy 8 oddziałów rozlokowanych w różnych częściach kraju. 

Współpracujemy z klientami z różnych branż, w tym przemysłem, logistyką, e-commerce, sprzedażą, marketingiem oraz IT. Wśród naszych klientów znajdują się renomowane firmy, takie jak Zalando, HM, UPS, Amcor, Tarczyński, Rainbow i wiele innych. 

Obecnie w naszym dziale kadr i płac pracuje 10 doświadczonych specjalistów. 

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenia na stanowisku pracownika działu kadr i płac 
  • Praktycznej znajomości zasad prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość systemów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość programu ENOVA)
  • Znajomości obsługi programu Płatnik 

Nasza propozycja:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pierwsza na 3 miesięczny okres próbny, 
  • Nasza firma stawia na rozwój swoich pracowników i wspiera ich w zdobywaniu nowej wiedzy oraz doskonaleniu istniejących umiejętności. 
  • Dodatki – dofinansowanie prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej;  

Twoje zadania:

  • Prowadzeniem dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy,
  • Prowadzeniem i rozliczaniem ewidencji czasu pracy, 
  • Naliczaniem wynagrodzeń i sporządzaniem list płac, 
  • Prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, 
  • Rozliczaniem umów cywilnoprawnych , 
  • Sporządzaniem dokumentacji dla ZUS, US w tym deklaracji miesięcznych i rocznych oraz Z3, RP-7,
  • Wystawianiem wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
  • Prowadzeniem spraw związanych z zajęciami komorniczymi,
  • Prowadzeniem i obsługą PPK.
Aplikuj