Zamieszczona: 7 kwietnia 2023
Łódzkie

Asystent ds. sprzedaży

Praca stała |

Kilka słów o firmie

Jesteśmy łódzką firmą rekrutacyjną działająca na obszarze całej Polski. Nasze biuro znajduje się w Centrum Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej. Prowadzimy projekty dla takich branż jak przemysł, logistyka, e-commerce, sprzedaż, marketing oraz IT. Współpracujemy z takim klientami jak Zalando, HM, UPS, Amcor, Tarczyński, Rainbow i wielu innych. Dołączając do nas, będziesz 6 osobą w dziale sprzedaży.  

Do naszego działu handlowego szukamy Asystenta/Asystentki ds. sprzedaży 

 

Nasze oczekiwania:

  • Swobody w rozmowie i kompetencji komunikacyjnych. 
  • Ciekawości i chęci zdobywania wiedzy w obszarze sprzedaży doradczej. 
  • Motywacji do realizacji celu sprzedażowego.
  • Gotowości do pracy stacjonarnej w naszym biurze przy Piotrkowskiej 270. 
  • Prawa jazdy kat. B. 
  • Zaangażowania i samodzielności w realizacji zadań. 
  • Dobrej organizacji własnej pracy. 

Nasza propozycja:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pierwsza na 3 miesięczny okres próbny;  
  • Oprócz wynagrodzenia zasadniczego, możesz liczyć na miesięczną premię za realizację projektów; 
  • Dodatki – dofinansowanie prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej; 
  • Rozwój – jest dla nas bardzo ważny, branża rekrutacyjna dynamicznie się zmienia i musimy być gotowi, aby dostosować się do tych zmian. Zaproponujemy Ci szkolenia, konferencje branżowe (np. ROC Day), dużą ilość naszych wewnętrznych materiałów oraz biblioteczkę z książkami. 

 

Twoje zadania:

Na co dzień pozyskujemy nowych Klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesach rekrutacji. 
Typowy dzień z życia handlowca HSS Work to: 

  • Analizowanie rynku rekrutacyjnego i typowanie potencjalnych Klientów. 
  • Zimne telefon i mnóstwo ciekawych (nie zawsze łatwych) rozmów z Klientami biznesowym,
  • Tropienie ich realnych problemów i bolączek. 
  • Kwalifikacja Klienta – czy rzeczywiście nasza usługa jest odpowiedzią na jego potrzeby? 
  • Ustalanie warunków współpracy i domykanie formalności (bliska przyjaźń z umowami). 
  • Podtrzymywanie kontaktu z Klientami, zbieranie informacji zwrotnej o naszych działaniach.  

Jakie mamy zasady? 

  • Działamy zgodnie z procesem. 
  • Nie sprzedajemy każdemu. 
  • Nie wchodzimy oknem, gdy wyrzucą nas drzwiami. 
  • Nie tworzymy sztucznych potrzeb Klienta. 
  • Dajemy sobie i Klientowi przestrzeń do powiedzenia nie.
  • Jesteśmy doradcami i partnerami w procesie zakupu. 

Jak wygląda rekrutacja na to stanowisko?  

  • Po przesłaniu CV otrzymasz od nas w ciągu pięciu dni roboczych informację zwrotną. Jeśli Twoja kandydatura zostanie pozytywnie rozpatrzona, prześlemy Ci proste zdanie do wykonania oraz materiał, z którego dowiesz się więcej o pracy w naszym dziale handlowym. 
  • Po odesłaniu zadania otrzymasz od nas decyzję w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku pozytywnej decyzji, umówimy się na rozmowę telefoniczną trwającą 20-30 minut. 
  • Ostatnim etapem procesu rekrutacyjnego będzie spotkanie z kierowniczką sprzedaży w naszym biurze przy ulicy Piotrkowskiej. 

 

Aplikuj