Łódzkie
Asystent ds. sprzedaży
Kilka słów o firmie
Jesteśmy łódzką firmą rekrutacyjną działająca na obszarze całej Polski. Nasze biuro znajduje się w Centrum Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej. Prowadzimy projekty dla takich branż jak przemysł, logistyka, e-commerce, sprzedaż, marketing oraz IT. Współpracujemy z takim klientami jak Zalando, HM, UPS, Amcor, Tarczyński, Rainbow i wielu innych. Dołączając do nas, będziesz 6 osobą w dziale sprzedaży.
Do naszego działu handlowego szukamy Asystenta/Asystentki ds. sprzedaży
Nasze oczekiwania:
- Swobody w rozmowie i kompetencji komunikacyjnych.
- Ciekawości i chęci zdobywania wiedzy w obszarze sprzedaży doradczej.
- Motywacji do realizacji celu sprzedażowego.
- Gotowości do pracy stacjonarnej w naszym biurze przy Piotrkowskiej 270.
- Prawa jazdy kat. B.
- Zaangażowania i samodzielności w realizacji zadań.
- Dobrej organizacji własnej pracy.
Nasza propozycja:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pierwsza na 3 miesięczny okres próbny;
- Oprócz wynagrodzenia zasadniczego, możesz liczyć na miesięczną premię za realizację projektów;
- Dodatki – dofinansowanie prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej;
- Rozwój – jest dla nas bardzo ważny, branża rekrutacyjna dynamicznie się zmienia i musimy być gotowi, aby dostosować się do tych zmian. Zaproponujemy Ci szkolenia, konferencje branżowe (np. ROC Day), dużą ilość naszych wewnętrznych materiałów oraz biblioteczkę z książkami.
Twoje zadania:
Na co dzień pozyskujemy nowych Klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesach rekrutacji.
Typowy dzień z życia handlowca HSS Work to:
- Analizowanie rynku rekrutacyjnego i typowanie potencjalnych Klientów.
- Zimne telefon i mnóstwo ciekawych (nie zawsze łatwych) rozmów z Klientami biznesowym,
- Tropienie ich realnych problemów i bolączek.
- Kwalifikacja Klienta – czy rzeczywiście nasza usługa jest odpowiedzią na jego potrzeby?
- Ustalanie warunków współpracy i domykanie formalności (bliska przyjaźń z umowami).
- Podtrzymywanie kontaktu z Klientami, zbieranie informacji zwrotnej o naszych działaniach.
Jakie mamy zasady?
- Działamy zgodnie z procesem.
- Nie sprzedajemy każdemu.
- Nie wchodzimy oknem, gdy wyrzucą nas drzwiami.
- Nie tworzymy sztucznych potrzeb Klienta.
- Dajemy sobie i Klientowi przestrzeń do powiedzenia nie.
- Jesteśmy doradcami i partnerami w procesie zakupu.
Jak wygląda rekrutacja na to stanowisko?
- Po przesłaniu CV otrzymasz od nas w ciągu pięciu dni roboczych informację zwrotną. Jeśli Twoja kandydatura zostanie pozytywnie rozpatrzona, prześlemy Ci proste zdanie do wykonania oraz materiał, z którego dowiesz się więcej o pracy w naszym dziale handlowym.
- Po odesłaniu zadania otrzymasz od nas decyzję w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku pozytywnej decyzji, umówimy się na rozmowę telefoniczną trwającą 20-30 minut.
- Ostatnim etapem procesu rekrutacyjnego będzie spotkanie z kierowniczką sprzedaży w naszym biurze przy ulicy Piotrkowskiej.